2014. július 1., kedd

10. Mit mond?

Vagy kérdezhetném úgy is, hogy fel tűnt már nektek, hogy össze-vissza írok?

Ez a gyors kis bejegyzés azért született, mert visszaolvasva azért szembeötlő, hogy a magyar nyelvtant és a szórendet a szövegeimben elég durva módon gyalázom. Szeretném azt hinni, hogy ez az angol hatása. Tudjátok, ott, tudat alatt már megy az angol nyelvtan csak használni nem bírom rendesen. Álmodok már angolul és néha hallom magyarnak az angol dumát a tévében; gondolom ezért is a sok hiba. Na meg már jó rég írtam az anyanyelvemen fogalmazás szerűen és valószínűleg a helyesírásom is sz...
Látom én is, hogy sokszor nem jó sorrendbe szerepelnek a szavak és így elég kuszák a mondatok. Tudom, hogy jelen- és múlt időt szívesen használok egy mondaton belül. Összeszavakat a keverem na!

Kérlek nézzétek el ezt nekem! Nem akarok ezen változtatni, mert ez is én vagyok már.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése