2014. december 31., szerda

43. Tiszta "jövő"-s! :D

A 2014-es év mellé belehet írni a pipát. Gondolom most valami nagy évösszegző kellene, hogy itt szerepeljen, de hát sosem szummáztam az évi eseményeket egy szilveszter este sem.
Egész életemben egy szilveszter volt fontos idáig, amikor életem szerelmével és mostani feleségemmel megismerkedtem. És bizony, ha azon az éjszakán összehozunk egy gyereket lassan az érettségi vizsgái miatt kellene aggódnunk. :D




2015 első negyedévében 32 éves leszek. S azt hiszem bár sok hibát elkövettem, de alapvetően nem változtatnék az életemen. 
A 2015-ös évre (és egyébként) fogadalmam nincs. Sosem volt. Céljaim vannak, de nem fogadok meg olyan dolgokat, amiket lehet már az első héten megszegek. Ez a baj ezzel. A fogadalmakat megszegi az ember. De a célok... nos a célok jobbak, mert bár lehet nem éred el rögtön őket, de nem veszíted el azokat egy-két-három akármennyi tévedés és/vagy hiba miatt. Űzöd tovább őket és legfeljebb nehezítesz a saját dolgodon.




Céljaim vannak. Nem kitudja mekkora és eget rengetőek, de az enyémek és most már nem eresztem őket.
Ha érdekelnek esetleg, akkor olvass tovább, ha nem akkor görgess alulra 2015-ig. :) Fontossági sorrend nem nagyon van, mert mind fontos és nem összemérhetőek.

1. Tovább ténykedni, hogy gyermekünk szülessen. Ez nem is csak egy cél, ez most talán minden kívánságunk és álmunk. 

2. Költözködés. Nem, nem haza Magyarországra, hanem egy tágasabb és kényelmesebb házba, ahova ha kell, akkor a baby is megérkezhet. Ez nem ház vásárlását jelenti, de idővel azt sem zárom ki.

3. Tovább hajtani és tanulni a nyelvet! Ez is fontos. Én nem tudom, hogy 30 éves kor környékén mi történik az ember fejével, de mindent 100-szor kell elolvasnom és memorizálnom, hogy megjegyezzem, így sokat kell tanulnom és gyakorolnom és persze beszélgetnem. Oh, hogy anno én miért németet tanultam..??

4. Nem lustulni és tovább sportolni. Nos igen, ez egy konkrét cél. Könnyen be tudok punyulni, főleg így karácsonykor, de a héten már 3 edzésen túl vagyok. Nem győzhetnek felettem a kilók. Nem és kész!

5. Hazalátogatás... érdekes, mert ezt célként kezelem és nem természetes dologként. Lassan 3 éve nem voltam otthon és nem is igazán vágytam haza. Akik hiányoztak, azokat kiutaztattam, de nem lehet mindenkit 2000 km leutazására kényszeríteni. Nagymamám nagyon hiányzik és ideje meglátogatni. 2015 lesz ennek az éve.

6. Tovább dolgozni a projektemen. Nem írom, hogy befejezem, főleg nem fogadom meg! Nem vagyok időhöz kötve, mivel magamnak dolgozom. A lényeg, hogy szem előtt tartsam és foglalkozzak vele. De ez menni fog.

Egyenlőre ezek a dolgok foglalkoztatnak jövőre. És tényleg nem írtam a blogról benne ha észrevettétek. Furcsa, de nincs kimondott célom a bloggal kapcsolatban. Nincs posztolási kényszerem. Ha jön valami, azt megírom. Nincs olvasói vagy követői célszámom sem. A blog egyszerűen csak van. Van nekem és van nektek, ha idetévedtek.
Ez a 6 pont nem azt jelenti, hogy nem lehet vagy lesz több célom. Biztos lesz sok kis, apró cél, amik év közben találnak majd rám. És biztos mindegyikhez el is készítem a kis tervet, amivel meg lehet valósítani, de ezt egyenlőre 2015-re bízom.

2015

2015... te jó ég! Ez a szám olyan "jövő"-snek tűnt a 1990-es években. És még 2000 után is. De most gondolj bele! Írd le egy fehér lapra nagy fekete betűkkel: 2015. Tiszta sci-fi mozi szám. 
Tudjátok régen így kezdődtek a filmek: 

2015! Az emberiséget a pusztulás fenyegeti, a gépek átvették a hatalmat...stb. :D

Most meg itt van a küszöbön, sőt amikor ezt olvasod már valószínűleg benne is vagy. Lehet, hogy most nevetsz vagy a fejedet fogod, de gondolj bele. 1998-as - vagy 99-es? - film a Mátrix, ami anno egy nagyon menő film volt. De nézd már meg benne, hogy Neo-nak milyen telefonja volt. :D Most meg már a karodon lévő órán keresztül is tudsz kommunikálni. Az autókba parkoló asszisztens van, a Királynő meg már nem öregszik. Beállt egy fix állapotra. Isten óvja őt!




Most meg, hogy itt van 2015 és mindjárt rám rúgja az ajtót azon gondolkodok, hogy ez a 2025-ös évszám mekkora "jövő"-s már. :D Ennek így nem lesz vége, csak ha majd sírba szállok egyszer.

Na a lényeg, tessék 2015-re lehetőségként gondolni. Kaptál megint egy évet az élettől (2014-re gondolok, mert azt leélted már). Elárulom nem indulsz tiszta lappal. Január 1 nem egy átoklehúzó vagy szent tűzzel megtisztító nap. Mindössze az év első napja és mégsem egy átlagos nap... mivel az emberek nagy része másnapos ilyenkor. :) De ez ne szegje kedved. Szedd össze a céljaidat, az se baj ha az január 2-re esik, csak tedd meg. Utazz, költözz, válts munkahelyet, nézd meg Angliát és törekedj arra, hogy véletlenül se hasonlítson 2015 az elmúlt évedre/éveidre. 


MIT KÍVÁNHATNÉK NEKTEK EMBEREK JÖVŐRE!?

Jövőre és azután is azt kívánom, hogy az álmaitok valósuljanak meg! Az imáitok hallgattassanak meg! A céljaitok erősítsenek meg benneteket!



1 megjegyzés: